Polityka Prywatności po Angielsku / Privacy Policy in English ->

POLITYKA PRYWATNOŚCI

GYMSY MOBILE

Celem niniejszej Polityki Prywatności dalej: Polityki jest określenie działań podejmowanych przez właściciela GYMSY MOBILE tj. Jakuba Zielińskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą MC Jakub Zieliński z siedzibą w Lublinie (Polska), ul. Śliwkowej 20, 20-141 Lublin, NIP: 946-180-70-47 dalej: "MC" w zakresie ochrony Twoich Danych Osobowych, przetwarzanych za pośrednictwem GYMSY MOBILE, jak również w ramach powiązanych z nimi usług (w tym również Usług Towarzyszących).

Polityka określa w szczególności zakres i podstawy prawne przetwarzania Twoich Danych Osobowych, które gromadzone są przez nas w związku z korzystaniem przez Ciebie z GYMSY MOBILE.

Twoje Dane Osobowe otrzymujemy od Ciebie przy zakładaniu Konta w GYMSY MOBILE, w związku z aktywnościami dokonywanymi przez Ciebie w GYMSY MOBILE, zamieszczaniem, przeglądaniem Ofert w tym w związku z dokonywaniem zakupu usług oferowanych w GYMSY MOBILE oraz w związku z aktualizacjami Twoich Danych Osobowych dokonywanymi przez Ciebie za pośrednictwem GYMSY MOBILE.

Administratorem Danych Osobowych klientów/specjalistów będących osobami fizycznymi jest MC.  Oznacza to, że MC ustala cele i sposoby przetwarzania Twoich Danych Osobowych.

Korzystanie przez Ciebie z GYMSY MOBILE, możliwe jest jedynie po zapoznaniu się z postanowieniami niniejszej Polityki i Regulaminu GYMSY MOBILE.

Wszelkie działania MC w ramach obsługi GYMSY MOBILE podlegają przepisom prawa, które obowiązują w zakresie ochrony danych osobowych w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE dalej w niniejszym dokumencie („RODO”).

I. ZAKRES DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH W GYMSY MOBILE

Zakres Danych Osobowych przetwarzanych przez MC może różnić się w zależności od tego, z jakich usług lub funkcjonalności dostarczanych przez GYMSY MOBILE korzystasz. Aby ułatwić Ci zrozumienie tego, w posiadaniu jakich Twoich Danych Osobowych jesteśmy, poniżej wskazane zostały informacje o kategoriach Danych Osobowych, które przetwarzamy, z podziałem na cele ich przetwarzania. 

REJESTRACJA KONTA

Pełen dostęp do GYMSY MOBILE wymaga rejestracji oraz podania danych osobowych. Rejestracja w GYMSY MOBILE odbywa się dwuetapowo.

I etap rejestracji konta GYMSY MOBILE wymagamy podania następujących Danych Osobowych:

Zakres podawanych danych osobowych w II etapie rejestracji zależny jest od tego czy dotyczy rejestracji Konta klienta, czy też Konta specjalisty (np. trenera).

W II etapie rejestracji w przypadku rejestracji konta klienta, klient powinien podać:

3. W II etapie rejestracji w przypadku rejestracji konta specjalisty (np. trenera), specjalista powinien podać:

  1. imię i nazwisko
  2. data urodzenia
  3. język aplikacji
  4. płeć
  5. typ konta (klient/specjalista[np. trener])
  6. typ konta firma/osoba fizyczna (dotyczy konta specjalisty)
  7. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Dodatkowo w przypadku specjalistów warunkiem koniecznym do pełnej aktywacji GYMSY MOBILE jest weryfikacja specjalisty poprzez wysłanie kodu na numer telefonu komórkowego. Numer telefonu komórkowego specjalisty wykorzystywany jest wyłącznie w celu dokonania weryfikacji tożsamości specjalisty, co umożliwi pełną aktywację Konta specjalisty. Numer telefonu nie jest i nie będzie wykorzystywany w innym celu.

W momencie, kiedy zakładasz konto użytkownika (klienta/specjalisty), zawierasz z nami umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną. Umowa ta stanowi podstawę prawną dla przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Jeśli nie podasz w/w Danych Osobowych, nie będzie możliwe zawarcie z Tobą umowy na korzystanie z konta GYMSY MOBILE, a w konsekwencji nie będziesz mógł korzystać z usług GYMSY MOBILE, dostępnych dla klientów/specjalistów, którzy dokonali Rejestracji. Podobnie, gdy jesteś specjalistą warunkiem koniecznym uruchomienia GYMSY MOBILE jest podanie numeru telefonu komórkowego na który zostanie przesłany kod weryfikacyjne celem uruchomienia GYMSY MOBILE.

Pamiętaj, że po zarejestrowaniu Konta klienta/specjalisty i w trakcie korzystania z usług GYMSY MOBILE jesteś zobowiązany do stałego aktualizowania wszelkich podanych przez siebie Danych Osobowych, jeżeli w jakimkolwiek zakresie nastąpią zmiany.

Podczas korzystania przez Ciebie z GYMSY MOBILE dodatkowo gromadzimy informacje o Twoich podjętych działaniach w ramach GYMSY MOBILE, m.in. o historii zakupów, wystawianych Ofertach (dotyczy wyłącznie specjalistów), o treściach komentarzy i wystawianych ocenach.

Korzystając ze swojego Konta klienta/specjalisty możesz podać nam także inne, opcjonalne Dane Osobowe np. poprzez umieszczenie swojego zdjęcia bądź grafiki, które mogą przedstawiać Twój wizerunek (awatar), wyrażając tym samym zgodę na ich przetwarzanie. Podanie takich Danych Osobowych jest w pełni dobrowolne.

Dodatkowo, Twoje Dane Osobowe możemy pozyskiwać w związku z korzystaniem przez Ciebie z opcji logowania się do GYMSY MOBILE za pośrednictwem zewnętrznych usług uwierzytelniających, oferowanych przez inne podmioty działające niezależne od MC (np. usług oferowanych przez Google, Apple lub usług oferowanych w ramach serwisów, w tym o charakterze społecznościowym – np. Facebook). W takim wypadku, pozyskujemy Twoje Dane Osobowe wyłącznie w postaci imienia i nazwiska lub nazwy klienta, adresu e-mail oraz awatara opublikowanego w takiej usłudze lub serwisie i te Dane Osobowe możemy przypisać do Twojego Konta lub przetwarzać tylko na potrzeby takiego logowania w GYMSY MOBILE.

PAMIĘTAJ!:

1. korzystając z zewnętrznych usług uwierzytelniających należy zapoznać się z regulaminem i zasadami przetwarzania danych osobowych podmiotów oferujących takie usługi;

2. używając mediów społecznościowych we własnym zakresie, korzystasz z publicznego profilu (tj. profilu, do których dostęp może mieć każdy, kto korzysta z Internetu), udostępniasz swoje Dane Osobowe na podstawie własnej, przemyślanej i świadomej decyzji. Powinieneś starannie rozważyć ryzyko, które może wiązać się z takim upublicznieniem Danych Osobowych, w szczególności adresu lub dokładnej lokalizacji. Takim ryzykiem może być na przykład możliwość zidentyfikowania, utrata części prywatności, a w skrajnych przypadkach nawet kradzież tożsamości.

PRZECHOWYWANIE DANYCH NA KONCIE UŻYTKOWNIKA

GYMSY MOBILE umożliwia przechowywanie przez Użytkowników danych wprowadzonych do GYMSY MOBILE informacji i danych. Ta funkcjonalność pozwala m.in. na:

Dane będą przetwarzane przez GYMSY MOBILE wyłącznie w celu przechowywania ich w jednym miejscu oraz w celu umożliwienia skorzystania z usług specjalistów. Dane te będą przetwarzane w zakresie wyrażonych zgód. Zgoda zostaje udzielona w celu zapewnienia możliwości korzystania z funkcjonalności przechowywania danych oraz w celu umożliwienie realizacji usług przez specjalistów.

UMÓWIENIE WIZYTY U SPECJALISTY

W przypadku, gdy umawiasz wizytę u specjalisty dokonujemy przetwarzania następujących danych osobowych:

 

Dodatkowo na potrzeby umówienia wizyty masz możliwość stworzenia tzw. ankiety. W ankiecie tej możesz podać dane istotne z punktu widzenia planowanej do umówienia wizyty u specjalisty. W ramach ankiety urazowej klient może podać:

·       płeć;

·       inne informacje ułatwiające współpracę z specjalistą

PAMIĘTAJ! Warunkiem stworzenia ankiety jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych zdrowotnych zawartych w ankiecie przez GYMSY MOBILE. WYRAŻENIE TEJ ZGODY JEST RÓWNOZNACZNE Z WYRAŻENIEM ZGODY NA PRZETWARZANIE TYCH DANYCH PRZEZ GYMSY MOBILE W CELU STWORZENIA DANEJ ANKIETY.

PAMIĘTAJ! Dane te po Twojej dodatkowej zgodzie mogą zostać przesłane do specjalisty, celem realizacji zamówionych przez Ciebie Usług u specjalisty.

PAMIĘTAJ! Celem udostępnienia ankiety konieczne jest wyrażenie Twojej dodatkowej zgody na udostępnienie danych zawartych w ankiecie. Będziemy przechowywać te dane i udostępnimy je wybranemu przez Ciebie specjaliście celem odbycia wizyty u tego specjalisty oraz celem wykonania zamówionej usługi. WYRAŻENIE TEJ ZGODY JEST RÓWNOZNACZNE Z WYRAŻENIEM ZGODY NA UDOSTĘPNIENIE TYCH DANYCH WYBRANEMU SPECJALIŚCIE ORAZ NA PRZETWARZANIE TYCH DANYCH PRZEZ TEGO SPECJALISTY.

PAMIĘTAJ! W momencie, gdy udostępniamy Twoje dane osobowe specjaliście, staje się on niezależnym od nas i samodzielnym administratorem Twoich danych osobowych, która będzie przetwarzać dane osobowe dla własnych celów (w szczególności w celu świadczenia zamówionej Usługi) Zachęcamy do zapoznania się z polityką prywatności specjalisty lub placówki w celu uzyskania dalszych informacji w tym zakresie.

PAMIĘTAJ! Z powyższych powodów będziemy prosić o wyrażenie przez Ciebie wyraźnej zgody na przetwarzanie danych o stanie zdrowia (zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Zgoda jest nam potrzebna na przechowywanie tych danych, umożliwienie korzystania z Usług GYMSY MOBILE oraz EWENTUALNIE udostępnienie ich wybranemu specjaliście. Bez takiej zgody nie będziemy mogli umówić wizyty u specjalisty, jak również nie będziemy mogli świadczyć wszystkich naszych Usług.

PAMIĘTAJ! Dane zdrowotne nie będą wykorzystywane do innych celów, (w szczególności dane te nie będą przedmiotowe jakiegokolwiek obrotu np. Sprzedaży). Zgoda na przetwarzanie danych zdrowotnych jest dobrowolna i może zostać przez Ciebie w każdym czasie wycofana. W takim przypadku przechowywane przez nas informacje o stanie zdrowia zostaną usunięte (nie dotyczy to jednakże danych udostępnionych specjaliście do odbycia wizyty i po odbyciu wizyty w takim przypadku dane te zostaną usunięte po upływie okresu przetwarzania danych wskazanych w niniejszej Polityce Prywatności). Pozostałe dane osobowe (np. imię nazwisko, historia wizyt) zostaną zachowane do czasu upływu okresów przechowywania wskazanych w niniejszej Polityce Prywatności.

Masz możliwość podzielenia się wszystkimi lub wybranymi danymi zapisanymi na koncie użytkownika z specjalistą. Od Ciebie zależy, czy i jakimi danymi chcesz podzielić się z specjalistą. Udostępnienie tych danymi jest opcjonalne (GYMSY MOBILE wymaga udzielenia oddzielnej zgody na wprowadzenie do GYMSY MOBILE i następnie oddzielnej zgody na udostępnieniem tych danych specjaliście).

Po umówieniu wizyty u specjalisty GYMSY MOBILE wysyła potwierdzenie umówienia wizyty poprzez e-mail. Możemy również wysłać przypomnienie o zaplanowanej wizycie, jeżeli zbliża się jej termin. Po odbyciu wizyty możemy również poprosić o wystawienie opinii w GYMSY MOBILE.

PŁATNOŚĆ ZA USŁUGI

W przypadku dokonywania przez Ciebie zakupów (oraz sprzedaży) za pośrednictwem GYMSY MOBILE, w tym dokonywania płatności za nabytą (sprzedaną) usługę poprzez GYMSY MOBILE, może wiązać się koniecznością przetwarzania także innych Danych Osobowych klientów/specjalistów, tj. danych zawartych w Ofercie (obejmujących w szczególności treść Oferty), danych o transakcji (w szczególności w zakresie numeru rachunku bankowego, metody płatności), danych do faktury VAT oraz danych umożliwiających komunikowanie się pomiędzy stronami Transakcji. W ramach powyższego MC może mieć również dostęp do treści wiadomości wysyłanych między stronami transakcji (klientem/specjalistą) w ramach dyskusji i sporów.

W zakresie obsługi oferowanych usług możemy przetwarzać również Dane Osobowe, obejmujące m.in. wartość obrotu, informacje o zamówionych usługach oraz informacje na temat jakość oferowanych Usług.

PAMIETAJ! Informacje zamieszczane przez Ciebie w Ofertach oraz wiadomościach wymienianych pomiędzy klientami/specjalistami nie pochodzą od MC i nie są przez MC inicjowane. Z tych względów, w najszerszym możliwym zakresie dopuszczalnym na gruncie prawa mającego zastosowanie, MC nie jest odpowiedzialny za informacje udostępniane w ramach Ofert i wiadomościach wymienianych pomiędzy klientami/specjalistami. W Ofertach i wiadomościach wymienianych pomiędzy klientami/specjalistami w miarę możliwości nie powinieneś podawać Danych Osobowych.

PAMIĘTAJ! Umieszczając swoje Dane Osobowe w Ofertach lub wiadomościach wymienianych pomiędzy klientami/specjalistami, robisz to na podstawie własnej, przemyślanej i świadomej decyzji. Każdorazowo starannie rozważaj ryzyko, jakie wiąże się z podaniem takich informacji

INFORMACJE O FUNKCJONALNOŚCI GYMSY MOBILE, WDROŻENIU NOWYCH FUNKCJONALNOŚCIACH.

Możemy również przetwarzać dane osobowe użytkowników w celach przekazania informacji dotyczących obsługi aplikacji GYMSY MOBILE, ułatwiających korzystania z GYMSY MOBILE oraz przesyłania informacji o nowych funkcjonalnościach GYMSY MOBILE. Dane, które możemy przetwarzać w tym celu obejmują adres e-mail.

Każdy użytkownik może w każdym momencie zrezygnować z otrzymywania informacji o tym charakterze, poprzez wysłanie do GYMSY MOBILE stosownej informacji do działu obsługi GYMSY MOBILE. Możliwość rezygnacji z otrzymywania tego rodzaju informacji możliwa będzie także poprzez kliknięcie stosownego linku w mailu, który otrzymał Użytkownik GYMSY MOBILE.

FORMULARZE KONTAKTOWE

W zakresie korzystania przez Ciebie z formularzy kontaktowych przetwarzamy takie dane kontaktowe, jakie niezbędne są do prowadzenia z Tobą komunikacji (np. udzielenia odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytanie) oraz do zrealizowania Twojej prośby. Mogą być to takie Dane Osobowe jak imię i nazwisko, adres e-mail lub numer telefonu.

W ramach obsługi klienta/specjalisty, możemy nawiązać z Tobą kontakt także poprzez wykorzystanie Danych Osobowych umieszczonych w tym celu w Koncie klienta/specjalisty.

CELE ANALITYCZNE/STATYSTYCZNE

Twoje Dane Osobowe mogą być przez nas przetwarzane również w celach analitycznych oraz statystycznych. W tych celach będziemy wykorzystywać przede wszystkim informacje na temat Twojej aktywności w GYMSY MOBILE, w tym informacje związane z korzystaniem przez Ciebie z poszczególnych usług, jak również Dane Osobowe dotyczące Twoich preferencji i oczekiwań. W drodze ankiet przesyłanych klientom za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź udostępnianych bezpośrednio poprzez GYMSY MOBILE. Informacje, które o Tobie gromadzimy w tym zakresie mogą stanowić Dane Osobowe. Możemy przetwarzać Dane Osobowe takie jak m.in. Twój adres IP, dane pochodzące z plików cookies, parametry oprogramowania i sprzętu, z którego korzystasz, konfigurację Twojego urządzenia (np. dane na temat zainstalowanych wtyczek). W tym zakresie będziemy wykorzystywać najlepsze narzędzia dostępne na rynku tj. Google Analitics oraz Microsoft Clarity.

Współpracujemy z Microsoft Clarity i Microsoft Advertising, aby rejestrować sposób korzystania z naszej witryny oraz aplikacji i interakcji z nią za pomocą metryk behawioralnych, map cieplnych i odtwarzania sesji w celu ulepszania i wprowadzania na rynek naszych produktów/usług. Dane dotyczące korzystania z witryny oraz aplikacji są gromadzone przy użyciu własnych i zewnętrznych plików cookie oraz innych technologii śledzenia w celu określenia popularności produktów/usług i aktywności online. Ponadto używamy tych informacji do optymalizacji witryny oraz aplikacji, celów związanych z oszustwami/bezpieczeństwem i reklamą. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i wykorzystywania danych przez Microsoft można znaleźć w Oświadczeniu o ochronie prywatności firmy Microsoft https://www.microsoft.com/pl-PL/privacy/privacystatement.

ROSZCZENIA

Możemy przetwarzać Twoje Dane Osobowe w związku z przysługującym nam uprawnieniem do dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. W tym celu MC przetwarza Twoje Dane Osobowe przez cały okres, w którym roszczenia wynikające z zawartej przez Ciebie z MC umowy lub związane z korzystaniem przez Ciebie z usług świadczonych przez MC nie uległy przedawnieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Może być to przykładowo dane dotyczącego zakupu, kwota zadłużenia, dane o transakcjach, czy też informacje pozyskane w związku z nawiązaniem przez Ciebie kontaktu z MC lub/i specjalistą. Zakres przetwarzanych przez nas Danych Osobowych może się każdorazowo zmieniać, w zależności od przedmiotu roszczenia. 

II.        DANE, KTÓRE GROMADZIMY AUTOMATYCZNIE, KIEDY KORZYSTASZ Z GYMSY MOBILE

Kiedy korzystasz z naszego GYMSY MOBILE, automatycznie zbieramy o Tobie następujące informacje:

Dane o urządzeniu - w trakcie korzystania z GYMSY MOBILE gromadzimy informacje dotyczące urządzenia za pomocą które korzystasz z GYMSY MOBILE, takie jak: wersja systemu operacyjnego oraz unikalne identyfikatory (np. nazwa sieci komórkowej, z której korzystasz, adres IP, ustawienia języka urządzenia, marka i typ urządzenia, system operacyjny i wersja urządzenia, typ i wersja przeglądarki oraz informacje o oprogramowaniu dotyczące urządzenia, takie jak czcionki, strefa czasowa systemu i przeglądarki, dostępne formaty wideo i audio).

Informacje o lokalizacji - w zależności od ustawień prywatności urządzenia za pośrednictwem którego korzystasz z GYMSY MOBILE , automatycznie zbieramy i przetwarzamy informacje na temat Twojej aktualnej lokalizacji. Do określenia lokalizacji wykorzystujemy różne technologie, w tym adres IP, GPS, punkty dostępu Wi-Fi i stacje telefonii komórkowej. Dane dotyczące Twojej lokalizacji pozwalają na wyświetlanie i przeglądanie Ofert zamieszczanych w GYMSY MOBILE w Twojej okolicy. W przypadku, gdy będziemy potrzebować danych o Twojej lokalizacji, najpierw wyświetlimy pop-up, w którym poprosimy Cię o zezwolenie lub odmowę dostępu do danych o Twojej lokalizacji na Twoim urządzeniu mobilnym. 

Dane dotyczące logowania - w trakcie korzystania z GYMSY MOBILE gromadzimy informacje na temat Twojego logowania (data Rejestracji, data ostatniej zmiany hasła, data ostatniego udanego logowania).

III. DANE POZYSKANE OD INNYCH KLIENTÓW (OCENY I OPINIE)

Jeśli korzystasz z GYMSY MOBILE jako specjalista, pobieramy oraz udostępniamy informacje dostarczone przez innych klientów na temat ich oceny i opinii dotyczącej kontaktu z Tobą, czy jakości Twoich Usług – zgodnie z naszym Regulaminem. Jest to element usług oferowanych w ramach GYMSY MOBILE, który ma na celu ocenę usług, zapewnienie konkurencyjności oraz zapewnienie najlepszego poziomu komunikacji pomiędzy klientami (specjalistami), weryfikacji działań i zachowań niepożądanych i umożliwienia podejmowania przez nas w tym zakresie odpowiednich działań zmierzających do narzucenia wysokich standardów usług świadczonych w ramach GYMSY MOBILE.

IV. CELE, PODSTAWY I OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ MC

Twoje dane będą przetwarzane w celu:

  1. zawarcia i prawidłowej realizacji zawartych z Tobą umów, w szczególności dostarczenia zamówionych Usług poprzez GYMSY MOBILE w tym do rozpatrzenia ewentualnych reklamacji – podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b) RODO i nie dłużej niż do czasu wygaśnięcia roszczeń w związku z tymi umowami;
  2. monitorowania Twojej aktywności na GYMSY MOBILE w celu dostosowania wyświetlania zawartości do Twoich potrzeb oraz udoskonalania usług przez nas świadczonych, co jest naszym uzasadnionym interesem prawnym – podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f) RODO i nie dłużej niż do czasu zgłoszenia sprzeciwu, przy czym w tym celu w niektórych przypadkach wykorzystujemy profilowanie,
  3. udostępniania informacji o sposobie korzystania z aplikacji i nowych funkcjonalnościach GYMSY MOBILE– podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. a RODO i nie dłużej niż do czasu wycofania zgody;
  4. podejmowania w stosunku do Ciebie zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym decyzji opartych o profilowanie - wyłącznie w przypadku wyrażenia zgody na takie działanie - podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. a RODO i nie dłużej niż do czasu wycofania zgody,
  5. zapewnienia bezpieczeństwa oraz prawidłowego funkcjonowania GYMSY MOBILE co jest naszym uzasadnionym interesem prawnym – podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f) RODO i nie dłużej niż w czasie niezbędnym dla realizacji wskazanego celu lub do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w sytuacji, gdy Administrator nie będzie w stanie wykazać podstaw nadrzędnych wobec praw i wolności osoby składającej sprzeciw;
  6. realizacji uzasadnionych interesów MC w tym dochodzenie ewentualnych roszczeń przez MC, archiwizacja w celu ochrony interesu prawnego MC - podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f) RODO i nie dłużej niż do czasu zgłoszenia sprzeciwu.

PAMIĘTAJ! W każdym z w/w przypadków Twoje dane osobowe przechowywane będą przez czas niezbędny do realizacji każdego z wymienionych powyżej celów.

V. TWOJE UPRAWNIENIA/PRAWA W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ORAZ ICH REALIZACJA

W ramach GYMSY MOBILE umożliwiamy spełnienie wszystkich przysługujących Ci praw wynikających z RODO, tj. praw opisanych w art. 15-22 RODO tj.:

Prawo dostępu do Danych Osobowych - umożliwiamy Ci uzyskanie informacji o przetwarzaniu Twoich Danych Osobowych przez MC, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym Twoje dane są ujawniane oraz planowanym terminie usunięcia danych. 

Prawo do uzyskania kopii Danych Osobowych - umożliwiamy uzyskanie kopii Twoich Danych Osobowych, które są przetwarzane przez MC.

Prawo do sprostowania Danych Osobowych - w przypadku, gdy zauważysz, że Twoje Dane Osobowe są nieprawidłowe lub niekompletne. W takiej sytuacji po uzyskaniu stosownej informacji od Ciebie zobowiązujemy się niezwłocznie usunąć ewentualne niezgodności lub błędy w przetwarzanych Danych Osobowych oraz uzupełnić je, jeśli będą niekompletne.

Prawo do usunięcia Danych Osobowych - w przypadku, gdy: a) Twoje Dane Osobowe nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane przez MC; b) gdy cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie Danych Osobowych lub zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania Twoich Danych Osobowych i nie istnieje inna podstawa prawna dla przetwarzania; Twoje Dane Osobowe będą przetwarzane niezgodnie z prawem.

PAMIĘTAJ! Dane osobowe są usuwane po rozwiązaniu umowy z MC oraz ewentualnie z specjalistą. Aby je usunąć, najpierw rozwiąż umowę z MC oraz ewentualnie z specjalistą. Prawo do usunięcia danych osobowych nie jest prawem absolutnym i MC może odmówić usunięcia Twoich danych osobowych. Dzieje się tak w przypadku, gdy istnieją okoliczności, na podstawie których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe po rozwiązaniu umowy. Jeżeli korzystałeś z usług poprzez GYMSY MOBILE, Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez 3 lata liczone od zakończenia roku, w którym miało miejsce rozwiązanie umowy. Podstawą prawną jest w takiej sytuacji prawnie uzasadniony interes MC (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na obronie praw MC.

Po rozwiązaniu umowy, Twoje dane będziemy przetwarzać tylko w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu MC którym jest: 1) dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami, w tym windykacja należności, prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych; 2) prowadzenie analiz statystycznych; 2) zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa).

Po wygaśnięciu tych celów przetwarzania danych, zostaną one automatycznie usunięte z GYMSY MOBILE.

Prawo do ograniczenia przetwarzania Danych Osobowych, które to prawo pozwala Ci zwrócić się do nas o wstrzymanie przetwarzania Twoich danych osobowych w następujących sytuacjach: a) gdy chcesz, abyśmy sprawdzili prawidłowość danych; b) gdy nasze przetwarzanie jest niezgodne z prawem; c) gdy dane są Ci potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, mimo że nie potrzebujemy już Twoich danych do naszych własnych celów przetwarzania; d) gdy wniosłeś sprzeciw wobec naszego przetwarzania, ale musimy zweryfikować czy w dalszym ciągu mamy nadrzędne i prawnie uzasadnione podstawy do kontynuowania przetwarzania Twoich danych osobowych.

Prawo do przeniesienia Danych Osobowych, które to prawo umożliwia dostarczyć Tobie lub wskazanej przez Ciebie osobie trzeciej Twoje dane osobowe w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie, nadającym się do odczytu maszynowego. Pamiętaj, że prawo to przysługuje Ci tylko w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody lub przesłanki wykonania umowy, którą z nami zawarłeś, a samo przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany (w systemach informatycznych).

Prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania Danych Osobowych w celach marketingowych, z którego możesz skorzystać w każdym momencie, jeśli Twoje Dane Osobowe przetwarzane są w celach marketingowych, bez konieczności uzasadnienia takiego sprzeciwu. 

Prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania Danych Osobowych, z którego możesz skorzystać w każdym momencie, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją, jeśli Twoje Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu MC (np. dla celów analitycznych lub statystycznych). Sprzeciw w tym zakresie powinien zawierać uzasadnienie i wskazywać podstawy żądania w tym zakresie.

Prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Twoich Danych Osobowych. W przypadku, gdy udzieliłeś nam zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, masz prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Jeśli udzieliłeś nam zgody na otrzymywanie informacji handlowych lub marketingowych na podstawie odrębnych przepisów, również masz prawo do wycofania jej w dowolnym momencie.

PAMIĘTAJ! Realizacja Twoich praw jest co do zasady, bezpłatna: co oznacza, iż co do zasady nie będziesz musiał ponosić opłaty za realizację prawa dostępu do Twoich danych osobowych (lub za realizację jakichkolwiek innych praw). Możemy jednak pobrać opłatę w rozsądnej wysokości, jeśli Twoje żądanie jest w oczywisty sposób nieuzasadnione lub nadmierne, w szczególności ze względu na ich ustawiczny charakter. W takich przypadkach możemy także również odmówić spełnienia Twojego żądania.

Jeśli skorzystasz z prawa sprzeciwu odnośnie profilowania Danych Osobowych, powinieneś wylogować się ze wszystkich urządzeń i usunąć z nich pliki cookies (w niektórych przypadkach proces może zająć nawet do 48 godzin).

PAMIĘTAJ! Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich Danych Osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

VI. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH

Do realizacji celów przetwarzania Danych osobowych wskazanych w niniejszej Polityce Prywatności MC może przekazać Twoje Dane Osobowe następującym podmiotom trzecim:

  1. stronom transakcji zawieranych w ramach GYMSY MOBILE tj. specjalistom dane klientów, którzy zakupili usługi danego specjalisty, a klientom dane specjalisty, którego usługi zakupili dani Użytkownicy. UWAGA! specjalista po zawarciu umowy z danym klientem staje się samodzielnym administratorem danych osobowych klienta. W takiej sytuacji, specjalista jest zobowiązany spełnić wobec klientów, których dane pozyskał poprzez GYMSY MOBILE spełnić wszelkie obowiązki wynikające z RODO, w tym obowiązek informacyjny i zapewnić klientom realizację przysługujących im uprawnień na gruncie RODO w zakresie nie mniejszym niż wynikający z niniejszej Polityki Prywatności,
  2. podmiotom wspierającym MC w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze, wykonują usługi konsultingowe lub audytowe, wspomagają obsługę klientów (specjalistów), współpracują w ramach kampanii marketingowych;
  3. innym klientom (specjalistom) GYMSY MOBILE w zakresie wizerunku (zdjęcia, awatara) oraz danych udostępnionych na swoim profilu GYMSY MOBILE;
  4. podmiotom współpracującym takim jak wyspecjalizowanymi dostawcami usług przechowywania Danych Osobowych, usług analitycznych, usług windykacyjnych, w celu świadczenia usług przez te podmioty na rzecz MC;
  5. organom publicznym na podstawie przepisów prawa w związku z prowadzonymi postępowaniami dotyczącymi możliwych naruszeń prawa lub zwalczaniem innych ewentualnych naruszeń Regulaminu (w tym w związku z postępowaniami dotyczącymi oszustw i nadużyć w ramach GYMSY MOBILE).

UWAGA!

PAMIĘTAJ! Jeśli korzystasz z naszych Usług i decydujesz się jako specjalista zaoferować swoje usługi i na sprzedaż poprzez GYMSY MOBILE, możesz podjąć decyzję o ujawnieniu pewnych danych osobowych dla pozostałych klientów (specjalistów) GYMSY MOBILE. Informacje te mogą obejmować Twoje imię i nazwisko, adres email, Twoją lokalizację i numer kontaktowy.

PAMIĘTAJ! Jeśli korzystasz z naszych Usług i decydujesz się jako klient (w ramach funkcjonalności konta klienta, korzystać z GYMSY MOBILE) udostępnić dane osobowe innym klientom (specjalistom) w ramach umowy świadczenia usług drogą elektroniczną. Informacje te mogą obejmować Twoje imię i nazwisko, adres email, Twoją lokalizację i numer kontaktowy oraz inne dane jako wskazujesz na swoim profilu GYMSY MOBILE.

PAMIĘTAJ, że każda informacja, którą ujawnisz innym klientom, może być przekazana dalej, dlatego powinieneś zachować w tej kwestii szczególną rozwagę. Niektóre informacje mogą być udostępniane publicznie automatycznie w momencie publikacji Ogłoszenia – np. Twoja ocena. 

VII. PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTW SPOZA EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO

W ramach korzystania z GYMSY MOBILE może dochodzić do przekazywania Twoich Danych Osobowych poza obszar - Europejski Obszar Gospodarczy - EOG.

W sytuacjach, gdy przekazujemy Twoje dane osobowe poza „EOG”, gwarantujemy, że podobny poziom ochrony jest zapewniony przez wprowadzenie co najmniej jednego z poniższych zabezpieczeń:

  1. Przekażemy Twoje dane osobowe tylko do państw, które Komisja Europejska uznała za zapewniające odpowiedni poziom ochrony danych osobowych. Szczegółowe informacje są dostępne tutaj: European Commission: Adequacy of the protection of personal data in non-EU countries
  2. Korzystając z usług określonych dostawców, możemy posługiwać się umowami zatwierdzonych przez Komisję Europejską, które zapewniają danym osobowym taką samą ochronę, jaka przysługuje im w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje są dostępne tutaj: European Commission: Model contracts for the transfer of personal data to third countries.

Twoje Dane Osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy m.in. do:

  1. OneSignal, Inc., a U.S. company located at 2850 S Delaware St Suite 201, San Mateo, CA 94403;
  2. Stripe Inc, 354 Oyster Point Blvd, South San Francisco, CA 94080;
  3. Stripe Inc, 1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin, D02 H210.
  4. Amazon Web Services
  5. Zoom Video Communications
  6. Microsoft Corporation
  7. Google LLC

VII. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. CEL PRZETWARZANIA - Świadczenie Usług GYMSY MOBILE - dane będą przetwarzane przez cały okres obowiązywania umowy o świadczenie usług lub posiadania konta użytkownika. Jeżeli umowa wygaśnie lub konto użytkownika zostanie skasowane, będziemy przechowywać dane przez 6 lat od tego momentu.
  2. CEL PRZETWARZANIA - ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEZ SPECJALISTÓW - danę będą przetwarzane przez cały okres posiadania konta użytkownika, a po jego usunięciu, będziemy przechowywać dane przez 6 lat od jego usunięcia.
  3. CEL PRZETWARZANIA - ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEZ SPECJALISTÓW DANE ZDROWOTNE - Dane zdrowotne klienta będą usunięte, jeżeli usuniesz konto w GYMSY MOBILE, jeżeli cofniesz zgodę na przetwarzanie danych osobowych lub jeżeli zażądasz usunięcia danych. Pozostałe dane będziemy przechowywać przez 6 lat od czasu, gdy zamkniesz konto w naszym serwisie. PAMIĘTAJ! Po złożeniu wniosku o usunięcia danych zdrowotnych dane te będą usunięte z publicznego widoku GYMSY MOBILE. W przypadku, gdy korzystałeś z usług specjalisty dane związane z przeprowadzoną usługą będą przetwarzane przez okres 6 lat od końca roku w którym skorzystałeś z usługi specjalisty.
  4. CEL PRZETWARZANIA - STATYSTYKI/ANALITYKA - Dane te będą przetwarzane do czasu, w którym sprzeciwisz się ich dalszemu wykorzystaniu lub cofniesz zgodę na ich przetwarzanie.
  5. CEL PRZETWARZANIA - CHAT - dane zawarte w toku chatu ze specjalistą będą przetwarzane przez 6 lat od końca roku w którym chat był prowadzony.
  6. CEL PRZETWARZANIA - REKLAMACJE I SKARGI - danę te będą przetwarzane przez okres 6 lat od końca złożenia skargi/reklamacji na usługi GYMSY MOBILE/specjalisty.
  7. CEL PRZETWARZANIA - DANE UŻYTKOWNIKÓW KTÓRZY NIE DOKOŃCZYLI REJESTRACJI - dane niezarejestrowanych użytkowników (którzy nie dokonali dwuetapowego procesu rejestracji nie potwierdzili adresu email) będą usunięte po upływie 30 dni licząc od dnia ich pierwszego wprowadzenia.

VIII. ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA

MC działa zawsze w oparciu o mechanizmy i procedury zapewniające odpowiedni stopień ochrony Danych Osobowych, m.in. poprzez stosowanie standardowych klauzul umownych dotyczących przekazywania Danych Osobowych podmiotom przetwarzającym Dane Osobowe mającym siedzibę w krajach trzecich, zatwierdzonych przez Komisję Europejską.

Dane, które gromadzimy na Twój temat, będą przechowywane i przetwarzane zarówno na terenie EOG, jak i poza nim, na odpowiednio zabezpieczonych serwerach, w celu zapewnienia klientom GYMSY MOBILE jak najwyższej jakości usług.

PAMIĘTAJ! Pomimo wdrożonych przez nas środków ochrony Twoich Danych Osobowych, udostępnianie informacji za pośrednictwem Internetu lub publicznie dostępnych sieci, nigdy nie jest całkowicie bezpieczne i istnieje ryzyko, że dostęp do Twoich danych osobowych uzyskają nieuprawnione do tego osoby trzecie.

XI. ZMIANA POSTANOWIEŃ POLITYKI PRYWATNOŚCI

W przypadku konieczność zmiany postanowień niniejszej Polityki Prywatności, odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu GYMSY MOBILE

X. DANE KONTAKTOWE

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich Danych Osobowych, w tym odpowiedzi na pytania dotyczące zakresu Polityki Prywatności, otrzymasz kontaktując się z nami poprzez formularz kontaktowy GYMSY MOBILE lub na adres email: kontakt@gymsy.pl

Nadto, istnieje możliwość kontaktu na adres pocztowy Mind Consulting Jakub Zieliński, ul. Śliwkowa 20, 20-141 Lublin, Polska

XI. ORGAN NADZORU

W sprawach związanych z przetwarzaniem Danych Osobowych organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).